fredag 8. april 2011

Eget rom?



Emily har jo sitt eget rom, et ganske så fint rom faktisk
som vi pussa opp og dekorerte mens hun lå i magen.

Nå som hun er frisk igjen (med unntak av littegranne snørr da) og
det er helg, så lurer jeg på om vi skal forsøke å legge henne på eget rom.

Soverommet vårt og hennes er vegg i vegg, og dørene kommer sikkert
til å stå oppe da, så jeg hører henne jo uannsett.



Vi må skaffe dørskilt til rommet hennes,
men jeg finner ikke noe jeg liker -
Noen som har tips/forslag??

2 kommentarer:

  1. Så spennende :) Jeg vurderer på å kjøpe wallstickers med hans navn på jeg. Og mitt og Olavs navn på døra vår. Jeg har bare ikke funnet den rettr skrifttypen enda, de fleste er sånn fargerike og jeg har lyst på sånn fin løkkeskrift lix.

    SvarSlett
  2. Ja, hun sover nå :) Så blir spennende å se om hvordan hun reagerer på å våkne der. Hvor har du sett på sånne wallstickers a?? :)

    SvarSlett