tirsdag 12. april 2011

Det pøsregner...



men det er forsåvidt greit, når man ikke må ut.

Også er det jo et vårtegn når det regner! *smile*
Jeg vil ikke se hvite greier i lufta igjen før om i hvertfall
7 måneder, så det har bare å holde seg borte.

Jeg la frk.snufs etter en grøtporsjon, en dusj og en flaske
og hun slokna på sekundet, og det er faktisk to timer siden.

Så da, har tatt teoritester imens jeg og spist frokost, da kan man 
jo ikke akkurat klage på å ha sykt barn heller.
Kanskje kroppen hennes forsøker å sove seg frisk?

Sånn funker min kropp i hvertfall, bare den får hvile så blir
den frisk ganske fort. Blir en omstilling når jeg blir ordntlig syk
for første gang som mamma (vil ikke si at jeg har vært sånn skikkelig syk enda),
da kan man jo ikke bare legge seg ned en halv dag og hvile.
Det funker liksom ikke.

Over til noe annet, i går lagde jeg pastasaus med skinke og sopp og
skulle prøve squash som pastaerstatning. Det var ikke noe særlig =S
men man kan visst gjøre det på maaaange måter da, koke, steke, fritere...
Jeg skrella den med potetskreller og la det i ovnen, det var ikke noe godt.
Prøve å koke den neste gang, kanskje det er bedre...

I morgen skal vi til hønefoss, Camilla kommer på besøk på torsdag og
på fredag drar jeg og Ingvild til Lillehammer - så da var uka mi booked,
og jeg gleder meg til helga igjen! Og da vil jeg ut å titte på triller =D



Vi skal titte spesielt godt på emmaljunga scootern ^^,

Noen med erfaringer??

2 kommentarer:

  1. Hva syns du om scooteren? Ser spesielt på den selv, men klarer ikke helt bestemme meg for om vi skal kjøpe den nå. Hvor mye må du gi? Kom på ca 3000 så får tenke litt mere :)

    Seeya på Septemberforumet :)

    SvarSlett
  2. Et tips, om du kan så kjøp den i sverige, da får du den til under 2000 kr!

    Vi har fortsatt veldig lyst på den, men da blir det å kjøpe den i sverige i såfall... om et par uker kanskje :)

    SvarSlett