fredag 8. april 2011

Bort med rot og skrot...





Noe av det beste jeg vet er å kvitte meg med ting!
Mens andre elsker å omringe seg med massevis av ting og får en lykkefølelse av det,
så er jeg omvendt, og jo færre ting (les: som oftest SKROT man ikke bruker uannsett) jo
ryddigere blir det, og jo mere plass blir det!

Nå som våren er rett rundt hjørnet (eller... i følge meg så er den her allerede da) så
har jeg veldig god unnskyldingen for å kvitte meg med masse.
Erik har begynt å synes det er godt å rydde litt ordntlig i blant han også,
og er så snill at han tar med ting som ikke er så lett å kaste, og brenner det!
(egentlig er jeg litt sjalu fordi jeg ikke får blitt med og brent, for DET hadde jo vært ekstase for meg)



Jeg kaster ikke bare da, jeg sorter, organiserer og pakker bort ting også.
Som i dag forsvant vintersko og vinterjakker på loftet. Bort bort med det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar