søndag 17. april 2011

rent og pent!





Da har vi stått på noen timer og leiligheten er fullstendig
strøken! Det er så deilig når det er søndag og bare vandre
rundt i rene og pene omgivelser ^^,

I dag har vi vært på babysvømming, og instruktøren var
ikke der denne gangen heller, men en annen dame og da
er det så mye roligere. Så derfor fikk Erik faktisk Emily til
å dukke hele fire ganger, og bare med et hulk etterpå istedet for
hylskrik =p
Vi var raske med å avlede med en badeand da, det hadde nok en effekt.

Ellers så var det like kjipt og kaldt i garderoben denne gangen også,
og det gjør vondt å se henne bli BLÅ (ja, seriøst) på leppa hver gang jeg
kler på henne, enda jeg føler jeg gjør det så fort jeg bare kan.


verdens vakreste hello kitty <3
"hallo, skal vi dra snart eller... Jeg er klaaaaar"

Hun sovna så klart på vei hjem, så vi parkerte rett uttafor trappa og lot
henne sove videre... en hel time faktisk, mens vi fyrte opp grillen og slang
på noen kyllinglår - digg,digg,digg.



Så etter å lekt sammen alle tre (nå krabber vi jo etter hverandre, og rundt hverandre)
ble noen veldig trøtte og slitne og tok tidlig natta halv sju.
Tenker det var ekstra deilig å krype neddi senga god og mett og i en stor pysj,
jeg fikk nemelig tid til å luftet soveskinnet hennes i dag og skiftet sengetøy

romantisk med levende lys


Det er så godt å endelig å ha begynt på soverommet vårt,
nå skal det etterhvert bli skikkelig koselig dere inne.
Sitter å tråler gjennom hele ebay nå for å finne den perfekte
walldecoren å ha over senga vår.. men det er søren meg ikke lett =/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar