søndag 3. april 2011

Dagene bare flyr avgårde..


 

det er kjøring, og lesing, sykehus og oprasjoner,
vårrengjøring og forkjølelser, jentekveld og telefoner,
krabbetak og barnesikring...

tiden bare flyr rett og slett,
og selv om energinivået er høyt om dagen så går ting i ett,
og det er ikke mye tid til blogging.

Så kan jo bare slenge inn litt bilder....


*taste, taste, taste*

haha, mamma - jeg gjør sånn som du gjør med denna greia her!! =D

Emily drar seg rundt over alt nå, og skal
være med på alt som skjer. Jeg vil sikkert finne det slitsomt snart,
men nå synes jeg det er skikkelig koselig at hun "alltid er der" og dukker
opp når jeg driver med noe.

brette klær?? Jeg kan hjelpe til jeg, mamma! =D


Og siden hun er overalt så måtte vi ta frem lekegrinda i går.
Det er jo bare så jeg kan ha henne der mens jeg eventuelt MÅ gjøre noe,
som gå på do eller lage litt middag, vaske gulvet eller støvsuge.
Blir spennende å se om hun kommer til å hate å være der
når hun skjønner at hun ikke kommer seg ut selv
(åh, som jeg gleder meg til det i såfall =p)


Får vel lese litt bok da når mamma har stengt meg inne i dette fengslet =/






Akkurat nå ligger både Erik og Emily å sover
(derfor jeg har tid til å blogge)
men jeg får vel hive meg rundt så jeg blir ferdig med denne vaskinga.
Denne uken blir hektisk tror jeg, teorigreier, kjøring, sykehus og
i hvertfall nå som de begge er syke -.-



2 kommentarer:

  1. Så nydelig jente du har ♥
    Kjempe flott blogg!

    Ønsker deg en god start på ny uke :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! =D <3

    I lige måde! :)

    SvarSlett